Σάββατο 2 Οκτωβρίου 2010

Ρονυ ΜακΚαλιστερ

Ο Ρόνι δε θα βγει αυτό το σάββατο. Θα κάτσει μέσα να δεί τηλεόραση να διαβάσει κανα βιβλίο και να σερφαρει στο net. Χαλαρά πράγματα. ούτε πάρτυζ, ουτε κακή μουσική στη διαπασών, ουτε κακοντυμένοι τύποι γύρω του, ούτε κορίτσια με φούστες με χωρίς εσώρουχα, ούτε υπερεκτιμημένα ποτά. Αλλωστε το δικό του ρούμι ειναι πάντα το πιο παγωμένο και το πιο αυθεντικό.
Θα αράξει στον καναπέ, θα βάλει την τηλεόραση να παίζει βουβό κινηματογράφο, με μεταγλώτιση από kinks, θα φάει και σαν κτήνος, γιατι ξέρει, και θα κάνει ζαπινγκ σαν τρελος. σαν τρελος επισης θα κάνει refresh στο facebook. το myspace το χασε. ξέχασε τον κωδικό. ενα format μπορει να σου μειώσει τον κοινωνικό κύκλο δραματικά.
Δηλαδή. Καναπές, κέντρικό σημείο. πόδια στο τραπεζάκι. δεξί χέρι τηλεκοντρολ. αριστερό χέρι f5. γόνατα βιβλίο. δεξί πόδι τηλεκοντρολ aircondition. αριστερό πόδι αυτοσχέδιο mai tai. κεφάλι παραλημένο σε μαξιλάρι. κοιλιά πέτρα. κινητό τηλέφωνο στο μαξιλάρι δεξιά στο αυτί. σταθερό τηλέφωνο, στη βάση του, για επαναφορτιση. φώτα όλα ανοιχτά για ατμόσφαιρα.
Ο Ρόνυ ειναι και γαμώ τα άτομα. Ο Ρόνυ. Και γαμώ τα κουλ τα άτομα. Δεν έχει κανέναν ανάγκη. Και κανείς δεν έχει ανάγκη αυτον. Ο Ρόνυ δεν ειναι "ανάγκη". Ο Ρόνυ ειναι "επιθυμία".
Ο Ρονυ που λες.

Δε θα βγει αυτό το σάββατο. Έχει πάψει να βγαίνει τα σάββατα.
Τα σάββατα όλοι παρκάρουν στις διαβάσεις των αναπήρων.

2 σχόλια:

  1. ρονυ αγορι μου σε παω! προτεινω στη μεταγλωτιση

    neil diamond - Solitary Man

    beatles - i me mine

    the jayhawks - smile

    field mice - When Morning Comes to Town

    another sunny day - what's happened to you, my dearest friend

    The grass roots - Tip of my tongue

    donovan - The Mandolin Man and His Secret

    mood six - Plastic Flowers

    Johnny Adams - I Won't Cry

    Beast of Bourbon - psycho

    The Cat's Miaow - Hollow Inside

    Saint Etienne - Nothing Can Stop Us

    The Hidden Cameras - Walk On

    bright eyes - When the Curious Girl Realizes She Is Under Glass

    ετσι για να γουσταρεις περισσοτερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρόνυ ΜακΚάλιστερ μου τη σπας!
    Κάτσε μέσα το Σάββατο, ποιος νοιάζεται άλλοστε για το άχρηστο κορμί σου; Πάντα ενοχλητικό νευρόσπαστο ήσουν. Από τότε στην πέμπτη δημοτικού στα 'χω μαζεμένα, που με είπες αγόρι επειδή είχα κοντά μαλλιά κι ας φόραγα φούστα. "Γιατί αυτό το αγόρι φοράει φούστα;χαχαχα, κοιτα κάτι σιδεράκια τεράστια χαχαχα". Μαλάκα Ρόνυ, γιατί οι γυναίκες όλες δεν είναι Bimbos σα τη χαζή ξανθιά σου. Δεν κάνει η τρίχα τον άνθρωπο Ρόνυ. Και ναι τώρα χαίρομαι τα υπέροχα δόντια μου που αστράφτουν ίσια σα μικρά στοιχισμένα μαργαριτάρια στα φώτα νέον τα σαββατόβραδα στα bars. Κάτσε μέσα Ρόνυ και τρώγε καραμέλες, χοντρέ Ρόνυ και όταν σου πέσουν όλα τα δόντια, έλα να γελάσουμε με τα μαλλιά και τα δόντια και τα ρούχα μου, ενοχλητικέ μικρέ μικρέ μικρέ μου Ρόνυ.
    Κάτσε και δες τηλεόραση Ρόνυ να γίνεις πιο ζώον από ό,τι ήσουν, χαμήλωσέ την όμως σε παρακαλώ γιατί διαβάζω κι εγώ το βιβλίο μου και εγώ όταν διαβάζω απαιτώ ησυχία. Γιατί βλέπεις Ρόνυ, αγαπημένε μου Ρόνυ, δε διαβάζουμε όλοι τις μπούρδες τις δικές σου. Οπότε άσε το βιβλιαράκι σου ανοιχτό, σε ροζ χρώμα χοντρό εξώφυλλο, για να ταιριάζει με την χαζή που κάθεσαι και νομίζεις ότι σε ερωτεύτηκε όταν σου έπιασε τα αχαμνά εκείνο το βράδυ στην καστέλλα (ναι Ρόνυ ήμουν εκεί και το είδα) και παίξε λίγο στο facebook και στο twitter. Και όχι γλυκέ μου Ρόνυ δεν κόλλησε το σύστημα όσα refresh και να κάνεις, απλά κανείς δε σε γουστάρει και κανείς από τους 239 φίλους σου δε θα σου μιλήσει. Γιατί πάντα νευρόσπαστο ήσουν Ρόνυ. Και όχι Ρόνυ αγόρι μου, αυτό το πορτοκαλοκίτρινο νεροζούμι δε λέγεται mai tai. Λέγεται "πέταξα-ρούμι-πορτοκάλι-ζαχαρη-κερασοζουμο-σε-ψηλο-ποτηρι". Κάνε κανα ξόρκι στη χαζή ξανθιά σου με αυτό, μην το πιεις. Αν σε χάσω με ποιον θα ασχολούμαι; Μόνο σε πα ρα κα λω χαμήλωσε την τηλεόραση, διαβάζω το βιβλίο μου, το υπέροχο βιβλιο μου και δεν μπορώ να συγκεντρωθώ και με ενοχλείς Ρόνυ. Ρόνυ δεν είσαι ανάγκη, δεν είσαι επιθυμία, δεν είσαι τίποτα. Μόνο χαμήλωσε την τηλεόραση

    (Η παραπάνω πρόζα να ερμηνευθεί με Johnny Cash-solitary man)

    Stacy

    ΑπάντησηΔιαγραφή