Τρίτη 11 Μαΐου 2010

εγω δεν...

Αγχώθηκα και όταν αγχώνομαι ιδρώνω και όταν ιδρώνω μυρίζω «κάπως», και όταν μυρίζω «κάπως», εννοώ βρωμάω, και όταν βρωμάω κάνω μπάνιο, αλλά δεν προλαβαίνω πάντα, τότε βάζω κολόνια.

Κουράστηκα, και όταν κουράζομαι, βαριέμαι, και όταν βαριέμαι μιλάω μέσα από τα δόντια μου, και όταν μιλάω μέσα από τα δόντια μου, κανείς δεν καταλαβαίνει τι λέω, και καλύτερα γιατί δεν λέω πάντα ωραία πράγματα για τους άλλους.

Ήπια πολύ, και όταν πίνω πολύ, δεν πίνω και τόσο πολύ, αλλά όταν πίνω πραγματικά πολύ τα βλέπω διπλά, και όταν τα βλέπω διπλά δεν είναι και πολύ το ίδιο όπως όταν τα βλέπεις τρισδιάστατα στο σινεμά.

Μίλησα πολύ, και όταν μιλάω πολύ σημαίνει ότι έχω πει πολλά, όταν έχω πει πολλά τα μισά είναι ψέμματα, όταν τα μισά που λέω είναι ψέμματα, χάνω την αξιοπιστία μου, και τότε είναι που πραγματικά αγχώνομαι και όταν αγχώνομαι ιδρώνω και όταν ιδρώνω μυρίζω «κάπως», και όταν μυρίζω «κάπως», εννοώ βρωμάω, και όταν βρωμάω κάνω μπάνιο, αλλά δεν προλαβαίνω πάντα, τότε βάζω κολόνια.

Κουράστηκα, και όταν κουράζομαι, βαριέμαι, και όταν βαριέμαι μιλάω μέσα από τα δόντια μου, και όταν μιλάω μέσα από τα δόντια μου, κανείς δεν καταλαβαίνει τι λέω, και ζητάνε επαναλήψεις, αλλά δεν ξέρουν ότι εγώ δεν είμαι video για να πατάς το rewind, εγώ είμαι το forward.

Ήπια πολύ, και όταν πίνω πολύ, δεν πίνω και τόσο πολύ, αλλά όταν πίνω πραγματικά πολύ τα βλέπω διπλά, και όταν τα βλέπω διπλά γελάω τόσο δυνατά που τα βλέπω τριπλά, είναι μια επίδραση του γέλιου που δεν ξέρουν πολλοί, μόνο εγώ και ο Τζιμ Κάρεϊ.

Μίλησα πολύ, και όταν μιλάω πολύ σημαίνει ότι έχω πει πολλά, όταν έχω πει πολλά τα μισά δεν τα εννοώ.


αφού με ξέρεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου