Πέμπτη 6 Μαΐου 2010

the big puke.

αμα ακούσω ακόμα μια άποψη για τα δημόσια οικονομικά θα κανω εμετό. θα πιω λεμόνι με σόδα και θα ξεράσω πάνω σε όλους όσους έχουν άποψη και την εκφράζουν ελεύθερα. θα κάνω τον εμετό μέσα στα κράνη τους και πάνω στα κρεβάτια τους. θα γίνει μια πόλη από ξερατό που θα βρωμάει και θα την εχω δημιουργήσει εγώ. μια ακόμη άποψη να ακούσω και θα γίνει της κακομοίρας. θα κανω εμετό για 10 μέρες και 10 νύχτες. τοτε θα μαθουνε πραγματικά τι σημαίνει "κριση". μόνο τότε. μεχρι τότε δε θα ξέρουνε. γιατί τότε θα μάθουνε. όταν εμφανιστώ εγώ.





και μετα θα πάω για ύπνο. θα είμαι εξαντλημένη φυσικά.

3 σχόλια:

  1. Εγώ πιστεύω ότι για την κρίση φταίνε διάφοροι αναχρονιστικοί τύποι που αντί να εργάζονται χορεύουν και ακούνε μουσική του περασμένου αιώνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εγώ πιστεύω ότι αυτή η sandra dee είτε δεν έχει άποψη για την κρίση είτε έχει φάει κάτι πολύύύ κακό που την έχει πειράξει στο στομάχι!
    επίσης, έχω και άποψη για την κρίση αλλά θα την πω μόνο στον κουκ που καταλαβαίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή