Πέμπτη 29 Απριλίου 2010

Κρεσεντο Δημιουργίας στην έρημο.

Εκείνη:
μονη σαν το λεμονι
Αυτή:
στο μπαλκονι
Εκείνη:
διασκεδαζεις ωσαν γατονι
Αυτή:
με τον αντωνη
(ελα ελα σκεψου)
Εκείνη:
σε ζηλευω σαν παγωνι
εχω βαλει μπυρα να παγωνει
ερχομαι να πιουμε μονοι
και δε θα σαι σα λεμονι
πια μονη... !
Αυτή:
θα ειμαι ομως σαν παγωτο που λιωνει
καθως σε περιμενω να φερεις την μπυρα που παγωνει
στο ψυγειο.
Εκείνη:
μου γειωσες τον ειρμο που απογειωνει
κακο μικρο ξεδιαντροπο πιονι
Αυτή:
δεν ειμαι πιονι
ειμαι ενα σιφονι
Εκείνη:
εισαι πονυ
Αυτή:
εσυ εισαι το πονυ
που καλπαζει οσο η μπυρα παγωνει
Εκείνη:
λαλεις λες κι εισαι αηδονι
Αυτή:
μα ειμαι ενα αηδόνι
μεταμορφωμενο σε λεμονι
Εκείνη:
εισαι αηδονι
που το τυλιγει το χιονι
κι ετσι μενει μονο μες στο κρυο σα λεμονι
πιασε τωρα ενα μπυρονι
!!!!!!!!!!!!!!!!!!
απο το ψυγειο
Αυτή:
θα πιασω γιατι σου αξιζει, εισαι ενα μικρο κιθαρονι
Εκείνη:
ή μηπως προτιμας johny?
Αυτή:
δεν θελω τζωνη, θελω ....
να μυρισω ενα μη-με-λησμονει
(στην εφερα σατανικο πονυ)
Εκείνη:
πεινασα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου