Σάββατο 19 Δεκεμβρίου 2009

σαντα-λεταα-1

Αγαπημένε μου άγιε Βασίλη,

Είμαι η Ανθή, είμαι 23 και είμαι και γαμώ τα άτομα. Γενικά είμαι αλλά το 2009 ήμουν απίστευτα καλό άτομο και ευγενέστατο πλάσμα. Για τους παραπάνω λόγους, που με κόπο τήρησα κατά τη διάρκεια του έτους θα ήθελα τα παρακάτω:

Θέλω την pixie μπλούζα της full circle. Οι επιθυμίες μου καταγράφονται με σειρά προτεραιότητας να ξέρεις. Θέλω παγκόσμια ειρήνη και οι εκδόσεις οξύ να μου προτείνουν να γράψω την αυτοβιογραφία μου. Θέλω να κερδίσω το ΛΟΤΤΟ και να μη χρειαστεί να ξαναδουλέψω ποτέ στη ζωή μου. Θέλω να πάρει ο Άρης το κύπελλο φέτος και ο Ηρακλής το πρωτάθλημα στο μπάσκετ. Στο ποδόσφαιρο αυτοσχεδίασε. Θέλω να γίνει η εβδομάδα τετραήμερο και να μοιράζουνε στο μετρό κρουασάν σταφίδας κάθε μέρα. Θέλω ένα σπίτι κοντά στο σπίτι των γονιών μου να μείνω, καινούριο και με ήδη τοποθετημένες ρετρό ταπετσαρίες αν είναι εύκολο παρακαλώ πολύ. Επίσης θέλω 4 ζευγάρια γόβες, ένα καφέ, ένα μπλε, ένα πράσινο και ένα εκρού. Με χοντρό τακούνι και να μην υπάρχουν στην Ελλάδα αν γίνεται. Στο Λονδίνο θα βρεις πιστεύω.

Επίσης θέλω να αλλάξουν μυαλό όλοι στην οικογένειά μου. Ξέρεις εσύ….

Επίσης θέλω να μην ντρέπομαι και να αρχίσω να αφήνομαι στα τερτίπια της ζωής. Επίσης θέλω να μην αγχώνομαι και να μη στενοχωριέμαι με μαλακίες. Σε αυτό δώσε βάση αν γίνεται. Δηλαδή, κάνε αυτό και τα μισά από τα παραπάνω. Θυσίασε στην τελική αν δυσκολεύεσαι να επιλέξεις την επιλογή «παγκόσμια ειρήνη», για ξεκάρφωμα το πα άλλωστε.

Εν συνεχεία, επειδή αντιλαμβάνομαι ότι ίσως έχω ζητήσει περισσότερα από όσα μου αναλογούν, θέλω να σου υπενθυμίσω ότι πέρυσι και πρόπερσι δε ζήτησα τίποτα και αν ικανοποιηθούν όλα μου τα παραπάνω αιτήματα δε θα ζητήσω ούτε για τα επόμενα δύο χρόνια.

Τέλος, αν δε μπορείς να κάνεις τίποτα από όλα αυτά, επειδή αντιλαμβάνομαι ότι έχεις μεγαλώσει και πρέπει να πεθάνεις για να αντικατασταθείς, σου εύχομαι από τα βάθη της ευαίσθητης καρδιάς μου να πας να γαμηθείς και εσύ και ο Ροδόλφος και όλο σας το σόι.


Με αγάπη.
Ανθή.

1 σχόλιο:

  1. Μικρη μου Aνθη

    Αυτα που εγραψες στην τελευταια παραγραφο με εκαναν εξαλλο ΕΞΑΛΛΟ ΓΚΡΡΡΡΡΡΡΡΡ!!!! ημουν ετοιμος να σε διαγραψω για παντα απο τις λιστες μου.
    ρωτησα ομως και εμαθα για σενα και ομολογω πως εντυπωσιάστηκα εισαι οντως γαμω τα ατομα και πολυ καλος ανθρωπος. Παραμενω ομως εξαλλος γι'αυτο ΜΑΘΕ πως δεν ειμαι καθολου μεγαλος στον κοσμο μου και μαλιστα θεωρουμαι φοβερος γκομενος και εραστης! τρεχουν τα σαλια απο ολες τις μαγισσες και τα ξωτικα. κοβουν φλεβα για παρτη μου.Ασχετα αν εγω ειμαι κολημένος με την κυρα μου και δεν εχει γινει γνωστο αυτο.
    Και μη νομιζεις πως μονο εσυ εχεις κωλοδουλεια
    να ηξερες μονο ποσες φορες εχω φτασει στα ορια της παραιτησης.
    ξερεις μικρη μου τι ειναι καθε χρονο να πρεπει να εκπληρωνεις τις επιθυμιες και τα θελω ολων των μουλικων του κοσμου , να ανεχεσαι τις γκρινιες και τα παραπονα τους και μολις μεγαλωσουν λιγο να τρωνε το παραμιθι του μπαμπα τους πως και καλα αυτος τους εκανε ολα αυτα τα δωρα τοσα χρονια(ΤΣΟΥ ρε φραγκοφωνια που μπηκες στον κοπο εσυ που εχει να με δει η κυρα Βασιλενα απο τον Μάη του 1978).Καμια αναγνωριση ουτε ενα ευχαριστω.
    Ασε το αλλο, με βαλανε και στα εξοδα αγορασα κομπιουτερ.(με δικα μου λεφτα χεστηκε για μενα το υπουργειο χριστουγεννων δεν μπορεις να φανταστεις ποσες επιστολες εστειλα και ποσο παρακαλεσα.) MAC βεβαια βεβαια με τεραστια μνημη για να καλυψω τις αναγες ολων,γιατι κανεις πια δεν στελνει γραμματα ολοι e-mail τρομαρα τους δεν κοιτανε τα χαλια τους ο εκσυγχρονισμος τους μαρανε.
    Αλλα τι να κανω τα λεφτα ειναι καλα και γεμιζει το τσουκαλι τις κυρας.

    Αρκετα ομως με αυτα στα ανεφερα για να δεις τι τραβαω και εγω που τοσο ευκολα βριζεις

    τωρα απο ολα αυτα που ζητησες μονο τα υλικα μπορω να καλυψω. αυτα με το λοττο και τις βιογραφιες στον Θεο.Οσο για το μπασκετ σκεψου τι χρωμα στολη φοραω και θα καταλαβεις τι ομαδα ειμαι οποτε ξεχνα το.
    Για το τετραημερο και τα κρουασαν μπορεις να απευθυνθεις στην κυρια Αλεκα αυτη θα σου πει τι να κανεις.
    Το σπιτι ειναι ακριβο δεν βγαινω καρδια μου.
    Τελος αν δεν θελεις να ντρεπεσαι μη ντρεπεσαι
    και αν δεν θελεις να αγχωνεσαι και να στενοχωριέσαιμε μαλακιες μηn αγχωνεσαι και μη στενοχωριέσαι με με μαλακιες.Εγω τι να κανω γι αυτο?
    αυτο που μπορω να κανω ειναι να επιλεξω αναμεσα στη μπλουζα της full circle και στα τακουνια.Νομιζω πως ξερω τι θα κανω.

    Αυτα απο μενα μικρη μου.Καλα χριστουγεννα και καλη πρωτοχρονια να εισαι παντα ευτυχισμενη

    Με αγαπη
    ΑΓΙΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ.


    ΥΓ. Οχι και 23 Aνθουλα απο μενα κρυβεσαι
    αφου σε εχω καταγεγραμμένη στο MAC

    ΑπάντησηΔιαγραφή