Τρίτη 17 Αυγούστου 2010

Καλοκαίρι. 2010.list#2

• Αυτό το καλοκαίρι που δεν τελείωσε ακόμα, ήταν καλύτερο από το προηγούμενο. Δε με κλέψανε, δε μου χάλασε το μαγιό και δεν έπαθα λάστιχο.
• Το επόμενο καλοκαίρι που δεν ξεκίνησε ακόμα θα είναι καλύτερο από το φετινό που δεν τελείωσε ακόμα γιατί δεν θα χαρίσω όλα μου τα λεφτά στη blue star ferries. Θα τα χαρίσω αλλού. Τώρα ξέρω. Πρόγραμμα για το επόμενο μισάωρο και μόνο. Και μόνο.
• Αυτό το καλοκαίρι που δεν τελείωσε ακόμα απομυθοποίησα τους αποχαιρετισμούς και τον εαυτό μου. Ούτε οι πρώτοι είναι τελεσίδικοι, ούτε ο τελευταίος είναι αξιόπιστος.
• Επίσης αυτό το καλοκαίρι που είναι καλύτερο από το προηγούμενο έμαθα πως ένα ζευγάρι χαμένα κλειδιά δε σε πτοεί, ακόμα και αν ο θεός ο ίδιος τα έχει πάρει και τα έχει κρύψει 3 μέτρα κάτω από την άμμο ενός άλλου νησιού που ποτέ δεν έχεις πάει και τα έχει βάψει και φούξια και τους έχει δώσει και άλλο όνομα ώστε να μην απαντάνε όταν τα φωνάζεις. Αμα θες θα τα βρείς.
• Αυτό το καλοκαίρι αγάπησα τους καλοκαιρινούς φίλους και επιβεβαίωσα τις απόψεις μου για τους άλλους τους «κανονικούς» φίλους.
• Αυτό το καλοκαίρι που ήταν ο ορισμός του μηδενικού ή αποτυχημένου προγραμματισμού αποφάσισα πως δε θα μοιάζει με το επόμενο το οποίο θα είναι το καλοκαίρι που θα κάνω το route 66 και θα έχω προγραμματίσει με χρονοδιακόπτη ακόμα και το χέσιμο. Δε μαθαίνω με τίποτα.
• Αυτό το καλοκαίρι άνοιξαν και θα κλείσουν πολλές εκκρεμότητες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου