Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2009

santa-crisis-1

Αγαπημένε Άγιε Βασίλη,

Θα χεις πήξει φαντάζομαι. Εδώ θέλει ακόμα 2 ώρες για να αλλάξει ο χρόνος και να πάμε πάλι από την αρχή – λες και περνάμε καλά και θέλουμε ξανά και ξανά – αλλά νομίζω πιο ‘κεί έχει αλλάξει ήδη ο χρόνος οπότε έχεις ξεμπερδέψει με τα περισσότερα κακομαθημένα και σου έχει μείνει η αφρόκρεμα του κωλόπαιδου, εδώ στην Ελλάδα.

Δε θα σε απασχολήσω πολύ, ήθελα απλά να δω αν είσαι καλά και αν θα μου φέρεις όλα αυτά που σου ζήτησα. Και αν προλαβαίνω θέλω να σου ζητήσω και ένα λαπτοπ γιατι το αυτό που έχω κάνει σαν χαλασμένο καρμπυρατερ μια κάποιας γαλαζιας mustang. Δηλαδή αν γίνεται να θυσιάσεις κάτι από τα άλλα, πχ την επιλογή «παγκόσμια ειρήνη» για ξεκάρφωμα το πα άλλωστε, γιατί ένα λαπτοπ είναι πολύ χρήσιμο και αναγκαίο, τώρα ειδικά που θα μου ζητήσουν και οι εκδόσεις οξύ να γράψω την αυτοβιογραφία μου, ε; Άγιε Βασίλη;

Επίσης για να σου επιβεβαιώσω τις φήμες ότι είμαι ένας άγγελος πεσμένος στη γη θα σου αφήσω 2 μελομακάρονα, 2 τοστ με γαλοπούλα και τυρί, ένα ποτήρι κατσικίσιο γάλα, ένα πορτοκάλι καθαρισμένο – γιατί φίλε τη χρειάζεσαι τη βιταμίνη – και ένα σκούφο που μου περισσεύει για όταν έρθεις, έτσι μωρέ, για να νιώσεις ευπρόσδεκτος.

Αν δεν έχεις μαζί σου όλα όσα σου ζήτησα και έχεις τα μισά, δεν πειράζει, έλα εσύ απλά μη τα φας όλα όσα θα σου αφήσω, άστα να τα φάει ο μπαμπάς μου που αυτός σίγουρα θα μου τα φέρει.
Αν πάλι δεν έχεις να μου φέρεις παρά μόνο ένα – δύο από τα λιγοστά που σου ζήτησα τότε πάλι έλα, και πάλι δεν πειράζει αρκεί το ένα από αυτά να είναι η μπλούζα (δηλαδή του πούστη).
Αν πάλι δεν έχεις τίποτα από αυτά που σου ζήτησα, τότε έλα φίλε μου Άγιε Βασίλη και θα σε περιμένω στη γωνία…μαλάκα.

Τέλος θέλω να σου ευχηθώ καλή πρωτοχρονιά, το 2010 να είναι η χρονιά σου (αν είσαι υδροχόος τότε σίγουρα θα είναι), και είθε να αναγνωριστεί η συμβολή σου στην ευτυχία όλων μας και να πάψουν να σε βρίζουν έτσι αδιάκριτα κακομαθημένα από όλο τον κόσμο και σε όλες τις γλώσσες.

Σ αγαπάω, αν και είσαι χοντρός και φοράς μονίμως τα ίδια ρούχα…pathetic dude...

Η φίλη σου η ανθή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου