Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2010

η μανα σου V1

-πως σου φάνηκε η μάνα μου;
-καλή, καλή.
-Δηλαδή;
-Δηλαδή, συμπαθητική, αλλα ξέρεις εγώ δεν είμαι πολύ .... ξέρεις...
-ναι ναι, ξέρω, αλλά κάλή δεν ήταν; και ο πατέρας μου;
-ο πατερας σου είναι πολύ συμπαθητικός.
-ναι ειναι πολύ καλός άνθρωπος.
-ναι ....ναι...
(παύση)
(παύση)
(παύση)
(παύση)
(παύση)
(παύση)
(παύση)

-ναι αλλά εγω δεν είμαι..ξέρεις....
-τι δεν είσαι; δε σε καταλαβαίνω. χρησιμοποίησε τη γλώσσα σου για να καταλάβω τί έχεις μέσα στο κεφάλι σου.
-μην γίνεσαι επιθετικός... το ξέρεις πως δύσκολα εκφράζομαι. το ξέρεις πως είμαι μια αχοιβάδα κλειστή που περιμένει να ανακαλύψουν το μαργαριτάρι που κρύβει μέσα της.
-ασε μωρη τις πίπες και πες μου πως σου φάνηκε η μάνα μου μη σου πω τίποτα για το σόι σου;
-μη γίνεσαι εριστικός. και αφου το θες θα σου πω.
-σε ακουω.
-η μανα σου είναι μια χοντρή φώκια με ψέυτικες περλες που περνιέται για αριστοκράτισσα αλλά το κοντινότερο που έχει με την αριστοκρατία και την ευγένεια είναι το γράμμα -α-..

(παύση)
(παύση)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου